oc1ober1
Posts : 3 Join date : 20/07/2011
 | Subject: ການນຳໃຊ້ເຄື່ອງມີ Advanced Filter ໃນ Excel ເພື່ອຄັດຂໍ້ມູນ. Wed Jul 20, 2011 9:15 am | |
| * ມີຂັ້ນຕອນດັ່ງນີ້ (ຄັດຂໍ້ມູນຈາກ Sheet1 ຫາ Sheet2) 1, ສ້າງຕາຕະລາງໃນ Sheet1.  2, ກຳນົດເງື່ອນໄຂທີ່ຈະຄັດໃນ Sheet2,ຈະກຳນົດຫຼາຍເງື່ອນໄຂກໍ່ໄດ້,ແຕ່ຕ້ອງມີຫົວຂໍ້ຄືກັນກັບ Sheet1. ຕົວຢ່າງນີ້ແມ່ນຄັດສະເພາະ "ອາຍຸ"  3, ໃນ Sheet2,ໃຫ້ເລືອກເຄື່ອງມືຕາມຮູບ.  4, ໃຫ້ຕິກໃສ່ Copy to another location ແລະ Unique records only ແລ້ວກົດໃສ່ List range.  5, ກົດໄປທີ່ Sheet1.  6, ເລືຶອກເອົາຂໍ້ມູນດັ່ງພາບ.  7, ກົດໃສ່ Criteria range.  8, ເລືອກເອົາເງື່ອນໄຂຈະຄັດ ດັ່ງພາບ.  9, ກົດໃສ່ Copy to.  10, ກົດເລືອກຫ້ອງທີ່ຈະສະແດງຂໍ້ມູນທີ່ຄັດແລ້ວ.  11, ກົດໃສ່ OK.  12, ຂໍ້ມູນທີ່ຄັດ.  * ຫຼື ທ່ານຈະນຳໃຊ້ Code ນີ້,ຊ່ວຍໃນການຄັດ ກໍ່ເປັນການງ່າຍ (ໃຫ້ປະຕິບັດຕາມຂັ້ນຕອນລຸ່ມນີ້) 1, ປະຕິບັດຕາມຮູບ.  2, ເລືອກ Command Button.  3, ປະຕິບັດຕາມຮູບ.  4, ປະຕິບັດຕາມຮູບ.  5, ຈະເຫັນດັ່ງຮູບ.  6, ໃຫ້ Copy Code ນີ້ໃສ່: Code: Sheets("Sheet1").Range("A1:E15").AdvancedFilter Action:=xlFilterCopy, _ CriteriaRange:=Range("A1:E2"), CopyToRange:=Range("A3:E3"), Unique:=True  7, Code ນີ້,ສາມາດປ່ຽນໄດ້ຕາມຕາຕະລາງຂອງເຮົາ.  8, ທົດລອງຄັດເບິ່ງ.  ດາວໂຫຼດຕົວຢ່າງ |
|